Blog na tému Mascota Vineyards
Odísť z témyHalloween party s vínom
11. 10. 2024Halloween je jedným z komerčne najúspešnejších sviatkov v celosvetovom meradle. Kto povedal, že je len pre deti? Kreativita, skvelé kostýmy, strašidelné dekorácie a hudba sú nevyhnutnosťou. Samozrejme jedlo a víno rozprúdia tú správnu zábavu.
Či už organizujete party vo svojom dome alebo vyrážate k niekomu inému, buďte pripravení na čokoľvek s dobrým vínom po ruke. Pamätajte, že víno je dokonalým darčekom pre vašich dospelých priateľov, ktorí na konci októbra organizujú Halloweensku party.
Inšpirujte sa: Aké víno na Halloween
S ružovým vínom po celý rok v kuchyni
27. 06. 2024Ružové víno bolo kedysi považované len za letné víno. No čoraz viac ľudí pijú ružové víno po celý rok pri každej príležitosti. Čo si však k nemu dať? Rovnako ako pri bielom alebo červenom víne, najlepšie kombinácie závisia od štýlu vína, ktoré pijete a od toho, či je suché, sladké alebo šumivé.
Ružové víno nie je žiadnym výstrelkom!
07. 06. 2024Mnohí, ktorí si spájajú ružové víno ako nápoj pre letnú konzumáciu, si stále myslia, že ružové víno nemá veľkú kvalitu. Ružové víno je však jedným z najstarších štýlov výroby vína a je jedným z najobľúbenejších vín najmä v južnom Francúzsku. Rosé má miesto na stole každého znalca vína, pretože sa výborne kombinuje s jedlom, čo umožňuje vychutnať si ho nielen v lete, ale počas celého roka.
AKCIA do 30. 6. 2024 - Ružové vína až -20 %
Malbec = hviezda Argentíny
10. 04. 2024Odroda Malbec, známa svojou sýtou fialovou farbou a bohatou štruktúrou trieslovín, sa pestuje vo vinohradníckych oblastiach po celom svete, vrátane juhozápadného Francúzska a Bordeaux. Stal sa vlajkovou loďou Argentíny.
Oslavujeme Malbec Day 17. 4. - Malbec v akcii až -20%
Vyberte si víno podľa vášho znamenia
06. 12. 2023Pripúšťame, že robiť hlavné životné rozhodnutia výlučne na základe horoskopov môže byť nerozumné. Ale použiť ho pri výbere vína? Spoločnosť Cellarmasters sa zamerala na údaje o predaji, aby určila typ vín, ktoré každé znamenie uprednostňuje.
„Analýzou poznatkov našich zákazníkov a porovnaním s objednávkami za posledných 12 mesiacov sme boli schopní analyzovať, ako sa líšia preferencie vín medzi znameniami,“ hovorí Christine Rickets, riaditeľka Cellarmasters.