Beaujolais 2024 v predpredaji
07. 11. 2024Tretí štvrtok v novembri bol v roku 1985 stanovený ako dátum uvedenia mladých vín Beaujolais Nouveau na trh. Podľa francúzskych zákonov bude tento rok mladé víno oficiálne uvedené na trh 21.novembra 2024. Je to obľúbená, komerčná, francúzska tradícia určená pre tých, ktorí radi objavujú nový ročník vín s priateľmi alebo rodinou.
Teraz máte jedinečnú príležitosť objednať si mladé vína Albert Bichot Beaujolais Noveau a Domaine du Bois des Chenes Beaujolais-Villages Nouveau 2024.
Koľko toho viete o káve?
06. 11. 2024Káva je to druhý najviac konzumovaný nápoj na svete (nepočítajúc vodu z vodovodu) po čaji, vďaka čomu sa konzumuje častejšie ako pivo, víno, destiláty a nealkoholické nápoje. V USA je káva na vrchole, dokonca pred čajom. Správa z roku 2021 zistila, že 59 % dospelých v USA konzumuje kávu pravidelne. Popularita kávy prešla dlhú cestu, ale kde a kedy to všetko začalo?
AKCIA Black Week Káva -35%
Recepty - urobte si lahodné kávy Dalgona a Affogato
05. 11. 2024Prinášame vám dva recepty na svetovo populárne kávové nápoje. Na prípravu si vystačíte s niekoľkými ingredienciami, pre nákup kávy teraz využijete limitovanú akciu Black Week.
AKCIA Black Week Káva len do 8. 11. 2024
Sladké recepty s čajmi Dammann Fréres
05. 11. 2024Prinášame vám tri vianočné recepty s čajmi Dammann Fréres, ktoré sa distribuujú do celého sveta. Dammann Fréres vyrába širokú škálu exkluzívnych, prémiových čajových zmesí rôzneho pôvodu a chutí.
AKCIA Black Week čaj -50% len do 8. 11. 2024
Ženy si častejšie vyberajú víno so „ženskou“ etiketou
04. 11. 2024Štúdia zameraná na ženy, ktoré kupujú a pijú víno, zistila, že podľa vedcov si ženy častejšie kupovali fľaše zobrazujúce „ženské“ rodové znaky. Ženy, ktoré sa zúčastnili na štúdii, mali väčší zámer kúpiť si víno, keď malo na etikete „ženské“ znaky, konštatoval výskum. Tento účinok bol posilnený tým, že sa ženy viac identifikovali s inými ženami, niečo známe ako „identifikácia v rámci skupiny“, uviedli výskumníci z Washington State University (WSU), píšuci v International Journal of Hospitality Management. Autori štúdie uviedli, že práca reagovala na výzvy na ďalší výskum o spotrebiteľkách.