Farba vám môže napovedať viac o víne, než si myslíte. Farba je prvá, čomu ľudia venujú svoju pozornosť pri víne. Pre mnohých konzumentov vína v osemdesiatych rokoch bola farba synonymom kvality. Hlboká, atramentová, nepriehľadná farba bola určite lepšia ako jasnejšia, granátová. Interpretácia farby je komplexná a je považovaná za rámec hodnotenia vína v závislosti od odrody.
![GINJOY získal ocenenie Obal roku 2024](/www/thumbnails/blog-xs/ginjoy-bar-1440x55_500xf1qmt1725626301.jpg)
GINJOY získal ocenenie Obal roku 2024
V septembri 2024 získal Ginjoy ocenenie OBAL ROKU 2024. Obal roku je prestížna a certifikovaná česko - slovenská súťaž, ktorá oceňuje inovácie, kreativitu a udržateľnosť v obalovom priemysle.
V roku 2024 sa konal 31. ročník súťaže, ktorý organizuje Inštitút pre obaly Syba.
Enjoy pure joy. Enjoy Ginjoy.
Grafické stvárnenie ginu zabezpečil grafický dizajnér zo Slovenska Igor Majkut. Ginjoy upúta svojím dizajnovým prevedením, ktoré odráža hravosť a chute samotného ginu. Práve mandarinka sa v chuti ginu odráža najzreteľnejšie a preto farebne podnietila grafický vývoj etikety ladenej do oranžovej farby. Fialová farba je znakom borievky a v prípade ďalších ginov v tejto rade je to nosná farba.
Unikátne spracovanie potlače zabezpečila spoločnosť Authentica z Českej republiky, ktorá realizovala sieťotlač na sklo po celom obvode flaše a to bez prerušenia. Pri tlači sa nepoužíva žiaden papier, farby sú vypálené do povrchu skla. Jednotlivé farby sa museli na sklo nanášať postupne, aby vytvorili prechodovú líniu a nikde nedošlo k prerušeniu grafiky. Bol to náročný proces vývoja a testovania. V grafike sú vytvorené priezory v podobe pásov, ktoré vytvárajú svetelnú hru v prípade dopadu slnka alebo svetla.
Celý produkt aj jeho názov bol navrhnutý tak, aby oslavoval radosť zo života a potešenie z každodenných okamihov.
Pri výrobe bolo použitých až 18 ingrediencií, ktoré tvoria široké spektrum chutí a to všetko v dokonalom harmonickom vyvážení. Gin sa pýši viacerými medzinárodnými oceneniami a medailami na World and Spirit Competition v San Franciscu. Jeho vysokú kvalitu potvrdzuje aj certifikát Kosher.
Producentom tohto ginu je Zizak s.r.o. s výrobou v Poprade. Ginjoy vznikol v úzkej spolupráci s výrobcom ako privátna značka spoločnosti Corner. Ginjoy upúta aj svojím dizajnovým prevedením, ktoré odráža hravosť a chute samotného ginu. Potlač je realizovaná priamo na sklo po celom obvode fľaše. Unikátne spracovanie a krásny dizajn podčiarkuje výnimočnosť tohto ginu.
Ak sa teda chcete potešiť výnimočnou chuťou ginu, neváhajte vyskúšať Ginjoy. Objavte radosť a výnimočnosť v jednom pohári a nechajte sa uniesť týmto unikátnym slovenským výrobkom. Môžete si ho vychutnať samostatne, aby ste si naplno vychutnali jeho jedinečnú chuť, alebo si ho môžete naliať s osviežujúcim tonikom. Buďte pripravení na nový zážitok a potešte svoje zmysly s Ginjoy.
Ďalšie články
![Dom Pérignon - luxusné šampanské](/www/thumbnails/article-box/dom-1440x550_x250f1q80mt1739269548.jpg)
Dom Pérignon je unikátne „Prestige Champagne“. To znamená, že sa vyrába len v najlepších ročníkoch v limitovanom množstve, z toho najlepšieho hrozna.
![Umenie nalievať víno](/www/thumbnails/article-box/nalivka-1440x550_x250f1q80mt1738858427.jpg)
Nalievanie vína sa môže zdať jednoduché, ale je to umenie, ktoré môže výrazne zmeniť váš pôžitok z vína. Ponorme sa do fascinujúceho sveta nalievania vína. Jedným z kľúčových aspektov, ktorý sa často prehliada, je vedieť, koľko vína by ste si mali do kalichu naliať. Množstvo, ktorým naplníte kalich, ovplyvní vôňu, chuť a celkový zážitok z pitia vína.
Vyskúšajte štýlové poháre a dekantéry značky Riedel.
![Nové trendy v pití Prosecca](/www/thumbnails/article-box/prosecwinter-1440x550_x250f1q80mt1738775282.jpg)
Prosecco je talianske šumivé víno vyrábané v regiónoch Veneto a Friuli Venezia Giulia, hlavne v okolí Conegliano a Valdobbiadene, v kopcoch severne od Trevisa. Vyrába sa prevažne z bielej odrody Glera (85%). Ovocné a kvetinové, často vykazujúce tóny tropického ovocia, banánového krému, lieskových orieškov, vanilky a medových plástov. Vďaka dostupnej cene sa stalo obľúbenou voľbou pre zákazníkov. Ročne sa predá viac fliaš Prosecca ako fliaš Champagne a Cava dohromady.