Prinášame vám dva recepty na svetovo populárne kávové nápoje. Na prípravu si vystačíte s niekoľkými ingredienciami, pre nákup kávy teraz využijete limitovanú akciu Black Week.
AKCIA Black Week Káva len do 8. 11. 2024
Pozrite si vína v akcii do -45% - WINE BLACK DEALS
V rámci online podujatia, ktoré sa konalo 15. júna 2021, predstavili Luca a Giorgio Serena verejnosti nový brand Serena Wines 1881 a tiež nový dizajn fliaš Serena.
Línia s náznakmi histórie a tradície, ale i inovácie, stelesňuje všetky hodnoty rodiny Serena. Zameraná je na tých, ktorí presne vedia, čo chcú.
Vína s novým dizajnom etikiet budeme naskladňovať postupne, prvé dodanie už toto leto! Pozrieť portfólio.
V nespočetnom množstve úspešných vinárstiev vo Venete nie je ľahké nájsť také, ktoré sa môže pochváliť tak dlhou históriou, akú má rodina Serena. Od roku 1881 sa spoločnosť Serena drží pevne v čele vinárskeho biznisu a dnes už jeho piata generácia patrí k silným hráčom v Taliansku a predovšetkým v Proseccu DOC a DOCG.
Tento rok spoločnosť oslavuje už 140. výročie založenia. Preto sa Serena Wines 1881 v spolupráci s Akadémiou výtvarných umení rozhodla a vyzvala nádejnejších študentov tejto akadémie, aby sa zúčastnili nového projektu navrhnúť nový dizajn fľaše, ktorá bude rozprávať príbeh histórie a hodnôt rodiny Serena a spájať v sebe tri hlavné elementy – meno Serena, rok 1881 a piata generácia.
Podarilo sa vytvoriť nové fľaše s jemnými líniami, ktoré predstavujú päť generácií pomocou špirály zloženou z piatich riadkov s názvom Serena a rokom 1881.
I keď rok 2000 a teraz i 2021 bol veľmi ťažký v gastro segmente, Luca Serena verí, že situácia sa určite zlepší a veľmi rád sa s vami stretne pri Proseccu Serena Wines 1881.
Serena Wines 1881 je primárne určená pre segment HoReCa. Počas tohto podujatia vysielaného naživo na Facebook stránke Serena Wines 1881 bola prezentovaná nova línia Serena Wines 1881, ktorá ukazuje nový pohľad do budúcnosti, ale zároveň spája kontinuitu s hodnotami tradície rodiny Serena.
Prinášame vám dva recepty na svetovo populárne kávové nápoje. Na prípravu si vystačíte s niekoľkými ingredienciami, pre nákup kávy teraz využijete limitovanú akciu Black Week.
AKCIA Black Week Káva len do 8. 11. 2024
Prinášame vám tri vianočné recepty s čajmi Dammann Fréres, ktoré sa distribuujú do celého sveta. Dammann Fréres vyrába širokú škálu exkluzívnych, prémiových čajových zmesí rôzneho pôvodu a chutí.
AKCIA Black Week čaj -50% len do 8. 11. 2024
Štúdia zameraná na ženy, ktoré kupujú a pijú víno, zistila, že podľa vedcov si ženy častejšie kupovali fľaše zobrazujúce „ženské“ rodové znaky. Ženy, ktoré sa zúčastnili na štúdii, mali väčší zámer kúpiť si víno, keď malo na etikete „ženské“ znaky, konštatoval výskum. Tento účinok bol posilnený tým, že sa ženy viac identifikovali s inými ženami, niečo známe ako „identifikácia v rámci skupiny“, uviedli výskumníci z Washington State University (WSU), píšuci v International Journal of Hospitality Management. Autori štúdie uviedli, že práca reagovala na výzvy na ďalší výskum o spotrebiteľkách.
Väčšina milovníkov vína dnes pozná Sassicaiu. Hoci víno bolo súčasťou talianskej kultúry už od staroveku, Bolgheri, malá dedinka medzi Stredozemným morom a zvlnenými kopcami, bola len oblasťou veľmi obyčajných vín. Vášeň a intuícia jedného muža zmenili osud tohto regiónu v priebehu niekoľkých krátkych desaťročí - markíz Mario Incisa della Rocchetta, manžel grófky Clarice della Gherardesca.