Cono Sur Vineyards & Winery je dcérskou spoločnosťou Concha y Toro Winery a tretím najväčším exportérom vín v Čile. Vinárstvo bolo založené v roku 1993 s víziou výroby prémiových a inovatívnych vín, ktoré vyjadrujú ducha Nového sveta. Jeho názov odkazuje na jeho polohu v Južnej Ameriky, nachádza sa v Chimbarongo, v údolí Colchagua. V roku 2015 sa stalo Cono Sur oficiálne víno Tour de France. Značka ConoSur je v top 10 najznámejších značiek vína na svete.


Cono Sur
Cono Sur Vineyards & Winery je dcérskou spoločnosťou Concha y Toro Winery a tretím najväčším exportérom vín v Čile.
Vinárstvo bolo založené v roku 1993 s víziou výroby prémiových a inovatívnych vín, ktoré vyjadrujú ducha Nového sveta. Jeho názov odkazuje na jeho polohu v Južnej Ameriky, nachádza sa v Chimbarongo, v údolí Colchagua. V roku 2015 sa stalo Cono Sur oficiálne víno Tour de France. Značka ConoSur je v top 10 najznámejších značiek vína na svete.
Vinárstvo sa vyznačuje tromi hlavnými znakmi: kreatívnym využívaním technológií, orientáciou na kvalitu a rešpektom k životnému prostrediu. V roku 1995 ako prvé vinárstvo v Južnej Amerike použili syntetické zátky. V roku 2002 boli prvým čilským vinárstvom, ktoré použilo šróbovacie uzávery pre aromatické, biele vína a neskôr aj pre iné vína. Cono Sur má vinice v niekoľkých údoliach pozdĺž krajiny: Limarí Valley, Aconcagua Valley, Casablanca Valley, San Antonio Valley, Maipo Valley, Cachapoal Valley, Colchagua Valley, Curicó Valley, Maule Valley a Bío-Bío Valley. Za prvých 5 rokov svojej existencie Cono Sur Wines získalo viac ako 150 medailí a ocenení na najprestížnejších medzinárodných súťažiach. Vína Cono Sur ponúkajú na palube leteckých spoločností Lufthansa, British Airways, KLM, Virgin, American Airlines, Finnair a ďalšie.