Prinášame vám zoznam vín a alkoholu, ktoré ste si vy, naši zákazníci, najčastejšie kupovali v predajniach v Bratislave – Stará Vajnorská, Nivy a Bory, v Banskej Bystrici a v Poprade alebo objednali zo stránky Wineplanet.sk.
Reya
Reya je privátna značka spoločnosti Corner & Co, ktorá vznikla na mieru požiadavkám zákazníkov a pramení z dlhoročných skúseností z gastronómie a distribúcie vína.
Meno tejto značky je pomenované podľa čarovnej bohyne Reya, ktorá darovala zemi víno. Už od svojho zrodu prinášalo bohom dobrú náladu a povznášajúce pocity. Víziou značky Reya je uľahčiť vám výber vína, pretože vyberáme dokonalé víno, ktoré je vo výhodnom pomere medzi kvalitou a cenou. Vína sa starostlivo selektujú a pochádzajú z rôznych vinohradníckych regiónov zeme. Tieto vína sú ideálne na popíjanie s priteľmi, výborne sa hodia ako každodenný doplnok k jedlám a nesklamú vaše chuťové poháriky. Vybrať si môžete z niekoľkých druhov - ochutnajte Reya Prosecco a BIO vína Reya.
ĎALŠIE SÚVISIACE PRODUKTY
Píšeme na našom BLOGu
Keď nás obklopuje zima, je to ideálne obdobie na zababušenie sa do deky, zapálenie teplého ohňa a vychutnanie si punču. Či už si chcete oddýchnuť sólo alebo so svojím partnerom, vytvorili sme perfektné recepty originálnych punčov, ktoré si vychutnáte v chladný zimný predvečer. Či už ste nadšencom červeného vína alebo máte zálusk na biele víno, tieto recepty dodajú vašim zimným večerom nádych kúzla.
Najlepšie si ho vychutnáme na tradičných vianočných trhoch alebo po dni strávenom na zjazdovke. Varené víno je neodmysliteľnou súčasťou zimného obdobia. Pije sa už celé stáročia, no nikto nepozná jeho presný pôvod.
Teraz máme pre vás inšpiráciu, urobte si ružové varené víno s Reya Elementa Rosé!
Štúdia zameraná na ženy, ktoré kupujú a pijú víno, zistila, že podľa vedcov si ženy častejšie kupovali fľaše zobrazujúce „ženské“ rodové znaky. Ženy, ktoré sa zúčastnili na štúdii, mali väčší zámer kúpiť si víno, keď malo na etikete „ženské“ znaky, konštatoval výskum. Tento účinok bol posilnený tým, že sa ženy viac identifikovali s inými ženami, niečo známe ako „identifikácia v rámci skupiny“, uviedli výskumníci z Washington State University (WSU), píšuci v International Journal of Hospitality Management. Autori štúdie uviedli, že práca reagovala na výzvy na ďalší výskum o spotrebiteľkách.